Daniel Wickström ny säljare på ÖSK Fotboll

Efter sex år som säljare åt ÖSK Fotboll har Johanna Jansson valt att gå vidare i sin karriär. I samband med detta blir Daniel Wickström ny säljare åt klubben.

Johanna Jansson startade att jobba med partnerförsäljning åt ÖSK under 2016 via samarbetet med Lagardère Sports. När klubben tog tillbaka försäljningen i egen regi anställdes hon av ÖSK. Under åren har Johanna varit en stark bidragande faktor till utvecklingen av Örebros bästa partnernätverk och den ökade försäljningen av partnerskap. ÖSK vill rikta ett stort tack till Johanna för det jobb hon gjort under sina år i klubben och önska henne stort lycka till i sin fortsatta karriär.

– Jag har varit anställd i klubben i drygt sex år och det har varit en fantastiskt rolig och lärorik tid. Men nu är läget rätt för mig att gå vidare till nya utmaningar och därmed lämna över stafettpinnen till Daniel som kommer att passa perfekt i den här rollen. Jag kommer såklart sakna alla fantastiska människors som är verksamma i och runt klubben och önskar alla stort lycka till framåt, säger Johanna Jansson.

I samband med att Johanna lämnar sin tjänst har Daniel Wickström rekryterats som ny säljare på ÖSK. Daniel kommer senast från en roll som säljare på PacsOn. Han har tidigare jobbat som säljare på PAAM Systems, idrottskonsulent åt ÖSK Ungdom, idrottslärare på Risbergska skolan och som tränare i ÖSK Fotbolls akademi. Daniel kommer att smygstarta sin nya roll på ÖSK i december för att kliva på fullt ut efter årsskiftet. Vi hälsar honom varmt välkommen.

– Det här känns otroligt spännande och inspirerande. Det kommer bli jätteroligt men även utmanande. Vi har ett hårt arbete framför oss och det ska bli kul att få vara en del av det och att få chansen att påverka ÖSK:s resa tillbaka till finrummet, säger Daniel Wickström.

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908