ÖSK Fotboll och Reklamproffsen utvidgar samarbetet genom ”ÖSK kassen”

Förstora bilden

ÖSK Fotboll vill utöka tillgängligheten för länets invånare att välja den så populära ÖSK-kassen i dagligvaruhandeln. Klubben har sökt efter en engagerad partner med stort driv som kan förverkliga detta, och valet föll på Reklamproffsen Skandinavien AB.

– ÖSK-kassen är ett välkommet tillskott i klubbens ekonomi, men det viktigaste är att nå ut brett med vårt varumärke. Samarbetet med Reklamproffsen är en komponent i arbetet med att befästa ÖSK Fotboll som den ledande idrottsklubben i regionen, säger ÖSK Fotbolls VD, Jan Karlsson.

Reklamproffsen kommer genomföra personliga besök hos samtliga butikskunder som har ÖSK-kassen, men utgångspunkten är också att attrahera nya butiker som kan skylta med länets stolthet.

– Jag kommer personligen besöka alla gamla butikskunder, samt även en hel del nya butiker som jag vet knackar på dörren för att ta in kassen. Jag brinner för ÖSK Fotboll så det är med stor stolthet, hjärta & passion jag hugger tag i det här uppdraget, säger projektledaren hos Reklamproffsen, Anders Sjöberg, i en kommentar.

Klicka här för att se oss som har ÖSK kassen idag

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908