Kevin Wright lämnar ÖSK Fotboll efter säsongen

Foto: Bildbyrån / Johan Bernström

Kevin Wright kom till ÖSK inför säsongen 2019. Under sina tre säsonger på Behrn Arena har han hittills hunnit med att göra 76 tävlingsmatcher och 2 mål. Nu löper hans avtal ut och det står klart att det inte blir någon förlängning. ÖSK vill tacka Kevin för hans tid i klubben och önska honom stort lycka till i nästa kapitel av hans karriär.

– Vi tackar Kevin för hans 3 säsonger i klubben. Kevin har under sin tid i klubben varit en omtyckt spelare av både spelare och ledare. Med sin spelstil och förmåga att bryta mönster har han även blivit en populär spelare bland våra fans. Vi önskar honom ett lycka till med hans nästa steg i karriären, säger Axel Kjäll, Fotbollschef i ÖSK Fotboll.

– Jag vill rikta ett stort tack till alla spelare, all personal och alla supportrar som stöttat oss under mina tre år här. Jag är väldigt tacksam att ha fått chansen att representera ÖSK och önskar alla runt klubben allt det bästa i framtiden, säger Kevin Wright.

Kevin kommer att tackas av i samband med den allsvenska matchen mot IF Elfsborg den 4 december.

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908