Alfred Ajdarevic lämnar ÖSK

Foto: Bildbyrån / Maxim Thore

Alfred Ajdarevic har ett utgående kontrakt med ÖSK Fotboll och nu står det klart att han lämnar klubben. Alfred kom till ÖSK under sommaren 2016 och har sedan dess gjort ett antal matcher för klubben samt varit utlånad till IFK Värnamo och IK Frej.

– Vi vill tacka Alfred för hans tid i ÖSK. Han har varit en spelare som trots begränsad speltid alltid gjort sitt yttersta och blivit en uppskattad person bland både spelare och ledare. Nästa steg i Alfreds utveckling är att hitta en miljö med större möjlighet till kontinuerlig speltid. Vi önskar Alfred stort lycka till med nästa steg i sin karriär, säger Axel Kjäll, fotbollschef i ÖSK Fotboll.

– Jag vill tacka hela Örebro och ÖSK för den här fantastiska tiden. Jag önskar klubben all lycka och är helt övertygad om att det kommer gå framåt. Det känns som något bra håller på att hända här. Jag vill också tacka alla supportrar, spelare och ledare, säger Alfred Ajdarevic.

ÖSK Fotboll vill tacka Alfred för sin tid i klubben och önska honom ett stort lycka till.

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908