Gott nytt ÖSK-år

Förstora bilden

Första veckan på jobbet, nytt år - 2013. Första samlingen och träningarna med A laget genomförs. Spännande med våra nyförvärv, grabbar med både karaktär och karismatisk utstrålning, ”Örebrosonen” Oscar Jansson och Tobias Nilsson, senast i Åtvidaberg.

Samtliga spelare verkar förväntansfulla och laddade för årets utmaningar, vi har ju förutom seriespelet ett slutspel i Svenska Cupen under mars att sikta in oss på, inspirerande.

Personligen är jag utvilad och laddad för nya året efter att besökt min son Lucas som studerar och spelar golf i USA under julen och mellandagarna. Har aldrig tidigare besökt detta land, vilket verkligen blev den upplevelse många hade förutspått, men som jag inte i alla avseende kunde tro. Framförallt så är de oerhört servicemedvetna, man verkligen kände att de brydde sig om att man som kund är nöjd (I hope you enjoy… :-). Hann innan avresedagen få i mig fem svenska julbord, så denna tradition saknades inte bland omeletterna, hamburgarna och all annan onyttig (ibland nyttig) mat, som i allra flesta avseenden var BIGGEST.

Jul-, nyårs-, och mellandagsruscherna har avlösts av företagens bokslut och nya ansatser för nya året och nya möjligheter, medan hushållen fortsätter konsumera i fortsatta ”årsskiftesreor” trots lågkonjunkturen eller kanske just därför.

Våra egna aktiviteter strax innan årsskiftet har både träffat som överträffat tidigare prognoser, tänker då framförallt på försäljningen vid vår julshop på Krämaren, de sista affärsavsluten med våra partners inför 2013 och det fina julklappserbjudandet av säsongsabonnemang 2013.

För medlemmarna, eller blivande medlemmar under parollen ”tillsammans ska vi tillbaka” knyter vi till oss de viktiga medlemmarna inför 2013.

Visste du att du kan bli Guldmedlem för 1000kr, då ingår förutom det vanliga medlemsinnehållet (nyhetsbrev via e-post, ståplatsbiljett till valfri seriematch, 10 % reducerat pris i ÖSK shopen, inbjudan till medlemsträffar, medlemspin, fri entré till träningsmatcher, 15 % rabatt på mat Olearys och 10 % rabatt restaurang 4e våningen)även följande:

I våra kulisser förbereds nu säsongen 2013 avseende slutlig spelartrupp (både A- som U-lag), slutligt finputsat träningsupplägg, matchevenemangen, slutförhandlingar med leverantörer av våra behov av tjänster och produkter, marknadsföringen av vårt samlade koncept, översynen över konstruktionen av våra framtida finansieringsmöjligheter av spelare mm…

PS

Hoppas att Du inte missade info om vårt fina erbjudande om Försäsongskortet innehållande våra hemmacupmatcher i mars samt samtliga träningsmatcher hemma under våren.

Jan Karlsson, vd ÖSK Fotboll

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908