ÖSK-kontoret utökas med en ny säljare

ÖSK Fotboll välkomnar Alexander Lindgren som ny säljare.

– Vi fortsätter resan med att stärka vår organisation och därmed även förutsättningarna för att bli framgångsrika på fotbollsplanen. Att bygga vidare på vårt redan nu starka partnernätverk är en av nycklarna till att möjliggöra klubbens sportsliga mål. Det känns väldigt kul att välkomna Alexander till ÖSK Fotboll. I Alex får vi en ung, hungrig och skarp säljare med ett enormt ÖSK-hjärta, säger ÖSK:s VD och Klubbchef Jonas Lindegren.

Alexander Lindgren kommer närmast från Björnberg IT-partner där han arbetat som säljare under de senaste tre åren. Nu kliver han in i rollen som säljare på ÖSK Fotboll där han tillsammans med Gabriel Åbom, Camilla Sydner Svensson och Daniel Wickström kommer arbeta med klubbens partner- och företagsförsäljning.

– Eufori och glädje att få hoppa på denna uppgift. ÖSK ligger mitt hjärta som närmast här i livet och att nu få kalla Vallen för sin arbetsplats är en smått surrelastisk känsla. Nätverket känner jag bra till efter mina år på Björnberg och teamet på kontoret än mer. Men vi börjar realistiskt. Vi har en resa framför oss där klubb, partners, supportrar och staden tillsammans där vi behöver stärka varumärket och identiteten till den nivå vi en gång varit. Steg för steg ska vi ta, utan att ta oss vatten över huvudet, med en ödmjukhet men en ännu större hunger. Där vill jag bidra till fullo, där ser jag min potential, för jag vet vad denna klubb betyder för så många människor där ute. Det är en ynnest att få denna möjlighet, säger Alexander Lindgren.

Vill du veta mer om ÖSK:s partnernätverk, hospitality eller exponeringsmöjligheter? Hör av dig till Alexander på alexander.lindgren@oskfotboll.se eller 073-837 01 87.

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908