Tack Elias Barsoum
Foto: Bildbyrån / Johan Bernström
Mittfältaren lämnar ÖSK i och med att hans avtal löper ut. Vi tackar Elias för hans tid i klubben.
– Elias är en fin kille och en spelare med en hel del fina egenskaper. Det är en spelare som jag gärna hade sett i den svartvita tröjan framåt och som jag tror hade passat väl i det ÖSK vi vill fortsätta bygga. Nu blir det inte så. Vi får helt enkelt krama om varandra, tacka för den här tiden, önska varandra ett stort lycka till och gasa vidare på varsitt håll. För det kommer vi att göra, både vi och Elias, säger ÖSK:s sportchef Enes Ahmetovic.
Elias Barsoum skrev på för ÖSK i februari 2022 och anslöt då från Djurgårdens akademi. Under sina tre säsonger i Örebro har Elias spelat 64 tävlingsmatcher. Nu löper Elias avtal med ÖSK ut och det innebär att han lämnar klubben.
– Jag vill säga stort tack för min tid i ÖSK. Jag har varit här i tre år och fått träffa helt fantastiska människori både spelare, ledare och supportrar. Många jag träffat kommer vara vänner för resten av livet. Trots att resultaten inte alltid varit med oss så har jag uppskattat varje sekund jag fått dela med dessa lagkamrater. Till sist vill jag önska klubben det bästa och tror verkligen att det bara kommer att gå framåt framöver, säger Elias Barsoum.