Kampanjen Hemmaklacken vinner pris på gala

Foto: Guldvargen
ÖSK Fotboll och Ord & Bild vann igår priser på den värmländska galan Guldvargen för sin kampanj Hemmaklacken som genomfördes under 2020.
Igår kväll genomfördes Guldvargen, en gala/tävling där man varje år uppmärksammar den bästa kommunikationen, gjord av en värmländsk byrå eller/och för ett värmländskt företag.
Tillsammans med vår samarbetspartner och PR-Byrå Ord & Bild Reklambyrå vann vår kampanj Hemmaklacken Guld i kategorierna "Årets kampanj”, ”Årets Audio” och silver i ”Årets digitala”. facebook.com/guldvargen Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.
Hemmaklacken fortsätter även 2021 där supportrar till ÖSK Fotboll kan köpa stödbiljetter inför varje allsvensk match: hemmaklacken.se Länk till annan webbplats, öppnas i nytt fönster.