Hälsning från familjen Windal

Vi fick ett mail från Christoffer Windal som befinner sig i Göteborg med familjen. Här är hans hälsning till alla svartvita inför morgondagen cupfinal.

I staden där söndagens fest går av stapeln. En chans för en klubb som aldrig vunnit något att faktiskt bli historiska. På jobbet tyckte de att det var en otrolig slump att familjens årliga Lisebergsresa sammanföll med cupfinalen, men en sån här match måste faktiskt både 3-åringen och 5-åringen få uppleva.

Nästa gång kanske de får åka med sina barn... (solen skiner, idag ja...) och även om deras höjdpunkt på resan är pappas blöta brallor efter gårdagens Flumride så hoppas jag att cupfinalen blir ett häftigare minne. 

Det märks att vi inte är de enda örebroarna som kombinerat en cupfinal med några dagar på västkusten. Glada hejarop möter sonen som bär ÖSK-keps även om en del kommer ifrån Gaisare, Öisare och Häckare (nä förresten några såna har jag inte sett). 

Jag hoppas att vi blir ännu fler imorgon. För er som ännu inte bestämt er; tag plats (på buss, tåg eller bil), köp en biljett och sjung för ÖSK!

Christoffer Windal

© ÖSK Elitfotboll AB Stolthet, hjärta och passion sedan 1908