SvFF:s ordförande Karl-Erik Nilsson besöker ÖSK:s årsmöte

Foto: SvFF

När ÖSK Fotboll håller sina årsmöten den 14 mars så kommer Svenska Fotbollsförbundets ordförande Karl-Erik Nilsson att vara på plats. Karl-Erik kommer föreslås som mötesordförande och under kvällen kommer han också att hålla ett föredrag om sin syn på svensk fotbolls nuläge och framtid, och berätta om sina tankar inför det kommande VM-slutspelet.

Den 14 mars är det dags för ÖSK Fotbolls årsmöten i Hive’s lokaler i centrala Örebro. Mötet gästas av Karl-Erik Nilsson, som sedan 2012 är ordförande för Svenska Fotbollsförbundet. Den före detta fotbollsdomaren är även medlem i UEFA:s exekutivkommitté. På ÖSK:s årsmöten kommer han att föreslås att hålla i ordförandeklubban, och han kommer under kvällen också att berätta mer om sin roll och syn på svensk fotboll. Han kommer även redogöra för sina tankar inför det kommande VM-slutspelet.

Till årsmötena är ÖSK:s medlemmar och aktieägare kallade, men även andra ÖSK:are är varmt välkomna att närvara för att ta del av information och kunna ställa frågor. Mer information om tider och inbjudan finns här: http://oskfotboll.se/osk/aktuellt/nyheter-2017/2018-02-14-information-om-osk-fotbolls-arsmoten.html.