Frågor & svar

Här hittar Ni svaren på de vanligaste frågorna rörande Årskort gällande ÖSK Fotbolls Allsvenska seriematcher.

Vad vänder jag mig med frågor om


säsongsabonnemang?  


Om du inte hittar svaret här vänder du dig som privatperson och icke partnerföretagare till Örebrokompaniet telefon 019-21 21 21.
Partners kontaktar ÖSK Fotbolls kontor,
019-16 73 00, fotboll@oskfotboll.se
 

Jag hade säsongsabonnemang förra säsongen men har inte fått något förnyelsebrev ännu?


Till alla de som hade abonnemang tidigare år skickas automatiskt ett  förnyelsebrev. Har du mot förmodan inte erhållit något, kontakta ÖSK Fotboll, 019-16 73 00.
 

Jag har inte betalat min faktura i tid. Har min plats gått till allmän försäljning?


Betalas inte fakturan i utsatt tid släpps din biljett till allmän försäljning. Pengarna skall vara oss tillhanda senast sista betalningsdag.

Var kan jag hämta mitt

säsongsabonnemang?

Är du privatperson hämtas årskorten på ÖSK Fotbolls kontor. Samarbetspartners abonnemang hanteras av ÖSK Fotbolls kontor.
 

Vi är ett sällskap som vill sitta tillsammans nästa säsong. Hur går vi tillväga?

Kontakta Örebrokompaniet så tidigt som möjligt med dina önskemål.