Frågor och svar om årskort


Här hittar ni svaren på de vanligaste frågorna gällande årskort

Var vänder jag mig med frågor om årskort? 
Om du inte hittar svaret här vänder du dig till Gabriel Åbom som är biljettansvarig, telefon 019-16 73 26, gabriel.abom@oskfotboll.se 

Jag hade årskort förra säsongen men har inte fått någon information i år?
Till alla dem som hade årskort föregående års skickas automatiskt ett förnyelsebrev. Har du mot förmodan inte erhållit något, kontakta gabriel.abom@oskfotboll.se

Jag har inte betalat min faktura i tid. Har min plats gått till allmän försäljning?
Betalas inte fakturan i utsatt tid släpps din biljett till allmän försäljning. Pengarna skall vara oss tillhanda senast sista betalningsdag.

Hur får jag mitt årskort?
Alla årskort skickas hem med posten. Se till att du har rätt kontaktuppgifter på ditt konto på webbiljett.se. Köper du årskort på vårt kontor får du kortet i handen direkt vid köpet.

Vi är ett sällskap som vill sitta tillsammans. Hur går vi tillväga?
Kontakta ÖSK Fotboll med dina önskemål så hittar vi en bra lösning för dig och dina vänner.

När är sista datum för att behålla min plats?
Den 31 januari släpps alla obetalda årskort till allmän försäljning. Vill du behålla din plats ska platsen vara betald senast det datumet.

Gäller årskortet på ÖSK:s övriga matcher? (Svenska Cupen och träningsmatcher)
Ja! Som årskortsinnehavare har man fri entré till våra träningsmatcher och hemmamatcher i Svenska Cupen. (Gäller ej en eventuell final)

© Örebro sportklubb Stolthet, hjärta och passion sedan 1908